2xff#000000xff2xffxff15xff142xff100xff3xff13xff100xff0

poniedziałek, 9 listopada 2015

Sweets Book Tag!

Jest sobota, a więc czas na Tag :D Myślę, że co tydzień w weekend będę robić jakieś inne posty, niż recenzje. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Zapraszam!




                                                 1. Donut    

             książka której czegoś brakowało


Tutaj ciężko był wybrać. Dla odbiorcy zawsze będzie czegoś brakowało. W niektórych więcej, a w niektórych mniej. Na tę chwilę najwięcej braków, jak dla mnie, miało "Po Zmierzchu" Alexandry Bracken.

                                              2. Pudding                

               Książka z rozlazłym bohaterem




Na temat tej kategorii długo dyskutowałam z moją przyjaciółką Candy. Szczerze, to nie miałam pojęcia, co tutaj dać. A jednak z jej pomocą wybrałam Gale'a z wszystkim znanych "Igrzysk Śmierci" Susanne Collins.

                                    3. Lody                

             Książka, która zmroziła krew w żyłach



Do tego nie miałam wątpliwości. Zdecydowanie najbardziej krew w żyłach zmroziła mi książka Amy Ewing "Klejnot". Co chwilę działo się coś, przez co bałam się o główną bohaterkę i miałam ochotę odłożyć powieść, bo czułam, że nie zniosłabym, gdyby tej biednej dziewczynie znowu działa się krzywda.
Książka nie tylko straszna i dramatyczna, ale też smutna i wzruszająca. [Recenzja]

                                 4. Czekolada 

książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, która nigdy się Tobie nie znudzi.





Tutaj już miałam problemy z wyborem odpowiedniej książki, jednak w końcu udało mi się na coś zdecydować. Postanowiłam, że tą książką będzie trzecia część serii "Wait for you", czyli "Bądź ze mną" J.Lynn. Do historii Tess mogę wracać w kółko, a ona nigdy nie stanie się dla mnie nudna. Jak na razie przeczytałam ją dwa razy, ale mam znowu chęć, aby przeczytać tę powieść. Jest ona niesamowita, a ta para odnalazła najszybszą drogę do mojego serca. Na pewno niedługo będzie recenzja. 


5. Ciastko

Książka, która złamała mi serce



Książką, która wprost rozłamała moje serce na tysiące kawałków jest zdecydowanie trzeci tom serii "LUX" - "Opal" Jennifer L. Armentrout. 
Sama część jest bardzo piękna i wzruszająca, ale po końcówce przez bardzo długi czas nie mogłam się pozbierać. Łzy spływały mi po policzkach i nie chciały przestać. 

6. Cukierek ulubiona

 krótka książka tudzież książka z dzieciństwa.



Nie mogłam wybrać inaczej. 

7. Tort 

najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia Cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje.



Zastanawiałam się, która książka nada się do tej kategorii idealnie. Wybrałam "Hopeless" Colleen Hoover. Może nie jest ona moją ulubioną książką, ale na pewno znajduje się w pierwszej dziesiątce. Wydaje mi się, że jej właśnie niczego nie brakuje, bo mimo tego, że spodobała mi się ta powieść nie potrzebuję więcej. Kolejne części o Sky i Holderze byłyby mocno naciągnięte. 
Książka była śmieszna i ciekawa, i gdy tylko o niej pomyślę uśmiecham się. Bardzo mi się podoba ta gra słów ( więcej powiem o tym w recenzji ;) )
Jeśli spodobał Wam się ten tag zachęcam do zrobienia go na Waszych blogach. Możecie w komentarzach wysyłać mi linki, a ja z wielką chęcią poczytam Wasze wybory :)
Taguję wszystkich, którzy czytali którąś książkę wybraną do dzisiejszej zabawy!
#BrownEyes

1 komentarz:

  1. wysyłam link :) http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2015/11/sweets-book-tag.html
    po za tym genialny pomysł <3
    /Posy

    OdpowiedzUsuń

>