2xff#000000xff2xffxff15xff142xff100xff3xff13xff100xff0

niedziela, 12 lipca 2015

Celebrity book tag!

Tagowałam się sama #foreveralone

Zaczynamy!

1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką.
"Szklany Tron" autorstwa Sarah J. Maas. Celaena jest chyba najbardziej odważną bohaterką o jakiej czytałam, a na dodatek jest oczywiście bardzo ładna i ma powodzenie u płci przeciwnej XD

2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym bohaterem męskim.
Błagam nie każcie mi wybierać! ;-;
W sumie to chyba najprzystojniejszy był Daemon Black z "Obsydianu", ale moim ogólnym faworytem jest Will Herondale z Diabelskich Maszyn. Mój ideał ;-;

3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pit) - ulubiona literacka para.
Clary i Jace z Darów Anioła. Chociaż mam wiele ulubionych par xD. Ale w sumie z Clace spędziłam tyle czasu, tyle razem przeszli i wg ;A;

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałeś.
Zależy co postrzegamy jako "niedawno", ale w ostatnim czasie po raz pierwszy (tak, tak, nie pytajcie dlaczego XD) przeczytałam Harrego Pottera i baaaardzo polubiłam J.K. Rowling ♥

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka
"Dawca" Lois Lowry. Jedna z moich ulubionych książek. Wszystkie książki z tej serii są krótkie, ale za to bardzo piękne i wzruszające (jak dla mnie) :)

6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka
"Miasto Niebiańskiego Ognia" Cassandry Clare, to najdłuższa książka jaką przeczytałam, i także jedna z moich ulubionych. Cudowne zakończenie serri :")

7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią.
"Gwiazd Naszych Wina" John'a Green'a. Chyba nie muszę nic dodawać ;-;

8. Kristen Stewart - najbardziej nudna książka
Lektury szkolne, bo w mojej biblioteczce żadna z książek nie była nudna :D

9. Ian Somerhalder i jego kot - książka przesłodzona
Poddaje się i nie wiem XD

10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria
Z sentymentu "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins ♥. (Hehe pasuje do pytania o Jen xD) Od tej trylogii zaczęła się moja przygoda z książkami i zawsze będzie mieć specjalne miejsce w moim sercu :)

Koniec!!
Taguję wszystkich którzy chcą to zrobić :P

Candy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>