2xff#000000xff2xffxff15xff142xff100xff3xff13xff100xff0

niedziela, 26 lipca 2015

Courtship Book Tag!

Hej!
Mam dla Was tag. Obiecałam go dodać wczoraj, ale było dosyć późno, a byłam zmęczona :(
Znalazłam ten tag na blogu Papierowe Strony i bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam zrobić.

1. Zauważenie -  książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.
Tą książką jest Zostań, jeśli kochasz. Książkowa, jak i filmowa okładka bardzo mi się spodobały i powiedziałam sobie, że koniecznie muszę ją przeczytać. 












2. Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłeś ze względu na opis.
Tutaj miałam mały problem, ale ostatecznie wybrałam Gwiazd Naszych Wina. Nawet opisem ta powieść mnie ujęła. Słyszałam o niej także dobre opinie, więc pomyślałam: czemu nie?











3. Słodkie rozmówki -książka z niesamowitym sposobem pisania.
Bez wątpliwości jest nią Obsydian. Tak dobrze i szybko mi się czytało tą serię, że sięgnęłam po inne książki tej autorki. Jest ona napisana w języku młodzieżowym. Nieraz teksty mnie rozśmieszyły czy wkurzyły ( będzie recenzja ).











4. Pierwsza randka -  pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.
Tą książką jest Więzień Labiryntu. Zakończenie pierwszego tomu było tak... emocjonujące, tak ciekawe, że mnie ciągnął do drugiej i nie mogłam się doczekać kolejnych części. 











5. Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której przetrwałam noc.
Wybrałam tutaj Marę Dyer: Zemsta, ponieważ czytałam i czytałam nie mogąc się oderwać i większość nocy spędziłam czytając. 












6. Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.
Zdecydowanie jest nią Bądź ze mną. Ona mnie po prostu urzekła i w dalszym ciągu mam motyle w brzuchu. Cały czas wracam do niej myślami ( będzie recenzja ). 












7. Kontakt fizyczny -  książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.
Tutaj dałam Rywalki, ponieważ America trafiła do mojego serca i czułam się jakbym ja nią była. Przed pierwszym spotkaniem z Maxonem cała się trzęsłam i przeżywałam wszystko tak jak ona. To było coś niesamowitego czego nie przeżyłam przy innej książce. 











8. Spotkanie z rodzicami - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.
Kilku osobom poleciłam już Mroczne Umysły. Uważam, że jest ona wciągająca i pełna emocji. Jest dla dziewczyn, jak i dla chłopców. Dla młodzieży i dorosłych, więc wybrałam ją. 












9.  Myślenie o przyszłości - książka, którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.
Tutaj nie mogłam dać nic innego niż Harry Potter. O niej w żaden sposób nie da się zapomnieć i chce się do niej wracać nawet po latach. 











10. Dzielimy się miłością - kogo otaguję?

Nominuje wszystkich blogerów! Kto chciałby zrobić go na swoim blogu to proszę bardzo! Możecie w komentarzach wstawiać linki do swoich tagów. Z wielką chęcią poczytam ;)
BrownEyes











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>