2xff#000000xff2xffxff15xff142xff100xff3xff13xff100xff0

sobota, 20 czerwca 2015

Kochamy książki ^^

Hej czytelnicy!
Witam was na naszym blogu book-landia.blogspot.com
To tutaj znajdziecie recenzje przeczytanych przez nas książek, nowości i informacje o książkach, dowiecie się jakie lubimy czytać książki i co nas interesuje. Mamy zamiar przeprowadzić też mały maraton czytania, niedługo dowiecie się o nim nieco więcej. Pojawią się też tagi oraz wyzwania. Ten blog jest dla was i będziemy się starać was zadowolić. Udostępnię wam też moją książkę, którą aktualnie piszę i liczę na wasze zdanie ;) Na początek dam kilka faktów o sobie, żebyście mogli mnie lepiej poznać:
- Mam na imię Ola
- Mam 14 lat
- Mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim
- Mam dwie młodsze siostry
- Jestem Potterhead, Tribute, Divergent
- Brązowe włosy i oczy
- Ulubiona piosenka to Ellie Goulding - Beating Heart ( ostatnia piosenka z filmu "Niezgodna" ), Fith Harmony - Worth it, Mans Zelmerlow - Heroes i Walk the Moon - Shut Up and Dance
- Ulubiona seria to "Obsydian" - Jennifer L. Armentrout, "Rywalki" - Kiera Cass, "Mara Dyer" - Michelle Hodkin oraz "Harry Potter" - J.K Rowling
- Moją największą pasją jest pisanie, taniec, śpiew i aktorstwo
- Moim hobby jest jazda na rolkach, jazda konno oraz czytanie
To chyba wszystko. Już niedługo, może nawet dzisiaj pojawi się pierwsza recenzja ode mnie. Mogę wam zdradzić, że będą to "Rywalki".
Do zobaczenia!
BrownEyes



Cześć! ♥
Ola już przedstawiła Wam co będzie się działo na blogu, a ja przedstawię wam kilka informacji o mnie xD

  • Jestem Sandra
  • Także mam 14 lat i mieszkam w Gorzowie (no w okolicy xD)
  • Mam ciemne blond włosy i szaro-zielone oczy
  • Uwielbiam czytać
  • Lubię także montować filmy, rysować, pisać i zwyczajnie siedzieć przed komputerem :D
  • W przyszłości chciałabym zostać grafikiem
  • Moje ulubione gatunki muzyczne to rock, punk i muzyka alternatywna, ale nie ograniczam się tylko do nich :)
  • Książek lubię zbyt dużo by wymieniać, ale powiem Wam, że wszystko zaczęło się od Igrzysk Śmierci :)
Okay, to na tyle, może kiedyś zrobię tag TMI albo coś w tym stylu i opowiem coś więcej XD. O mam jeszcze jeden fakt:

  • Nie mogę się powstrzymać przed dopisywaniem wszędzie emotikonek. One tak idealnie odzwierciedlają emocje ;A;

No, to teraz już kończę :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>